tjatja

Har så sjukt många ideér för mig så det är inte sant. Jag har speciella uppfattningar och meningar om såå himla mkt. Och det är saker jag inte ens kan ta upp. För jag vet att vissa av dom är fel, fruktansvärt fel... Och ja, jag skämms lite. Huuu...
Och nu tänker ni.... Okej? varför skriva det här? Jo, för att få av lite tankar bara. Och ja, för att göra er nyfikna kanske? hehe Nej, skämt o sido. Min blogg= mina reglar!



Fick hem Lejonkungen på DVD igår. WIIIIHOOOO. Äntligen! Niklas och Leo satt och lyssnade på låtarna och ja, tror nog att Leo tyckte om dom lite.. haha Han har ju verkligen noll intresse för tv. Och det är SKIT BRA. Visst, det tycker jag absolut men ibland hade det varit skönt att vara lat mamma och sätta mitt barn framför tvn. Och då snackar jag om typ 10 min, men endå. Ibland är det skönt att kunna hoppa i sina kläder i lugn och ro eller att fixa ngt annat. Men ja, vi får igen detta sen när alla andra ungar endast är lugna framför tvn och Leo inte är beroende av det..



I helgen var jag hos B2s föräldrar (dom var utomlands) och käkade. TACOGRATÄNG... Så hiiiimla gott. :) Synd att Niklas inte käkar det, isf hade jag lätt gjort det lite då och då... Det var trevligt. Drack vin och pratade strunt. :)

Och nu till helgen komm Claudia och Jocke hit på middag. Ska bli super kul och mysigt. Hoppas det är ok väder och inte för kallt så vi kan sitta i vårt uterum. Ja, det är typ klart nu. Utvändigt iaf.
Ja, som sagt, dom kommer hit och vi ska käka gott, dricka gott och snacka skit. Ni vet ju själv hur det blir när man har folk över. :)



Leos femte tand har ploppat ut nu. Nu är det tre tänder som håller på att växa. Dom har vuxit ut ur tandköttet så det värsta är gjort. Vår sötnos, han är så duktig. Kan tänka mig hur ont och störigt det är.. haha ♥



btw:
Alltså seriöst, har ni ser ELONs nya reklam? FAN VAD ÄCKLIG... haha Kåt gubbe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0