update. Tolfte september elva

Bla bla bllaaaa bla och bla...

Fan, kommer verkligen inte till skott med det här bloggandet. Var så himla dukitg innan. haha :)

Har hunnit göra maaaassor. Sketa mkt.. (?)

Ikea har varit en trogen besöksplats. Iaf 2 ggr. Och ja, har handlar för mkt. A LOT... Men kan tyvärr inte berätta allt då jag och Niklas har bestämt oss för att inte berätta. ÄN. Men det jag kan berätta om gör jag självklart. Har handlat massor av fint till Leos rum, en garderob, mattor. Sen har vi även köpt en matta till nedervåningen, i hallen för att vara mer exakt. Ehm, ehm, få se. Sängbord till sovrummet. Hade två fina innan men förändring är ett måste. Speciellt när det gäller sitt boende. Tusen ramar har vi även köpt. Dom pyntar numera vår ena sovrumsvägg. (tyckte synd om dom, kändes inte som att dom tjänade sitt syfte på ikeas kalla lager). Mjaaa, har handlat mer men kommer inte ihåg allt. Oh, jo, en grind till trappan. Leo älskar ju att klättra upp för saker nu, så det var dags helt enkelt..

Ikea in my heart säger jag bara...

What els?.....
Leo har ännu fler tänder på g nu. En taggig liten plutt i nederkäken. Så sött det kommer va. Tre tänder bredvid varandra. Det vanligaste är ju att dom får två där nere och sen två där uppe men icke Leos, men han är ju speciell. :) Niklas tycker att det är fler som håller på att titta upp. Men jag lyckas inte se dom. Kommer kanske.

Han kryper och klättrar hela tiden nu. Vi får inte en lugn stund. haha Så söt när han "springer" (kryper) iväg i 180. Och sen imellanåt sätter han sig ner och vilar. Oftast en milisekund men endå. haha

Han sover som vanligt inte mkt. Men nätterna har blivit sååå mkt bättre. Han sover i sitt rum på övervåningen nu och jag tror nog att han trivs bra där. Sen hade han nog föredragit att sova mellan mamma och pappa men se du, det kan man inte göra hela livet. När han vaknar på morgonen tar vi alltid ner honom till oss, så gosar vi allihop tills det är dags att skutta upp. Ja, vi har våra rutiner. Speciellt nu efter att Niklas varit hemma snart 2 månader. Han skulle ju börjar jobba i slutet av augusti men han skadade sig på fotbollen och fick gipsa armen. Men, han börjar jobba på måndag så det får bli mys med endast mamma sen. Men tror nog att Leo gillar det också. ♥

Fan, hatar att jag glömmer saker när jag väl bestämt mig för att blogga. Fäääään.

I lördags var jag på tjejmiddag. Vi firade en av tjejerna i gänget. Och det var super mysigt. Vi käkade fondue. Andra dagen i rad för min del men det gör inte ett dugg. För det hade jag kunnat leva på.. haha Så gott!

Har tyvärr inga roliga nytagna foto inlagda på datorn. Dom ligger på kameran hemma hos Lina. Glömde den där i lördags. Men ja, ni får nöja er med text. Vilket alltid är skit tråkigt men, ja. Nu vet ni iaf vad vi haft för oss.
Har hittat på saker imellan dessa aktiviteter som hälsat på Leos mormor/morfar och hans farmor/farfar. Små tripper helt enkelt men ja, sådana händer hela tiden så glömmer lätt att skriva om det.

Har shoppat lite. Ett par ljusgrå byxor ifrån HM och en t-shirt från HM också,  två toppar från New Yorker samt en halsduk. (tidigt) Och sen har Leo fått en del också. Pjyamas m.m.

Jepp, så får det vara och bli. Nu ska jag nog hoppa i säng. Är trötter. Väldigt trött, Har varit igång hela dagen. Leo var hos mormor ett par timmar och busade medans vi fixade här hemma. ;) blev såå nöjd med resultatet.

Ha det fint och sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0