Ops!

Made a big mistake, och gick in på H&Ms hemsida.. hehe

Dom hade ju iofs rätt mkt kvar på rean som jag valde att klicka hem men ja, det mesta var dock inte på rea. MEN, ibland får man unna sig lite. Och det ska man, det tycker jag iaf. Och jag som älskar kläder mår bra av att få hem lite nya kläder/saker då och då.. haha Min lilla sambo därimot tycker säkert det är sjukt onödiigt... :)

Här har ni lite som kommer hängas in i min garderob när det kommer hem i veckan:

       


Dom bruna byxorna är jag liiiiite tveksam mot men med tanke på att dom kostade 79:- kan jag leva med om dom inte används så mkt.. haha Tyckte det skulle vara kul med ngt nytt. Och INGET av det jag handlat är svart, bra va!!! Kommer alltså få hem färgade saker.. wiho.. Kommer visa er allt sen när det kommer. Kommer få hem sakerna i två paket tror jag för det var vissa saker dom inte hade hemma på lager så det får kommer när det kommer helt enkelt.

Har även köpte hem lite till Leo, här är några av plaggen:

     

Gissar på att det är pasteller och skrikiga färger som gäller i år och det tycker jag är nice. Fint med färg!!!

Ja, nu ska jag nog fixa lite mat. Förbereda iaf.. :)

oooh, längtar tills kläderna kommer.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0