What, what?!?!

Hur kan det vara närmre hundra pers som läser bloggen men endast TVÅ som kommenterar? WHAT is wrong with u guys. Ni kan inte lura mig med tanke på att jag kan se statistiken. Vet att folk ALLTID har synpunkter, så sätt igång och tyck människor.. haha :P



  

De två senaste tröjorna som flyttat in i min garderob. Sorry, för det sjukt kassa bilderna.
Båda är köpta på Gina Tricot. Första plaggen på riktigt länge som jag köpt där...



Detta får bli ett väldigt blandat inlägg. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om så det får bli lite allt möjligt.
Var på Nova med Leo idag. Vi fikade med min vän Ellen och det var mysigt. Som vanligt. Älskar att fika med mina underbara vänner. Vem gör inte det liksom? :)

Tror inte jag har så mkt mer inbokat denna veckan. Eller jo, söndag tror jag det var kalas  och på torsdag fika med en annan vän, Elin. Men mer än det, Nope! En väldigt lugn vecka alltså.


Kommentarer
Postat av: emma

det är alltid fler som läser än som kommenterar :) ^^

2012-01-10 @ 21:58:04
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0