Tolfteseptember

Känner att jag kanske borde rycka upp mig och börja ta lite bilder igen. Var ju lite bättre på det innan men ja, jag vet inte. Har ingen fantasi/ork/vilja osv. osv att blogga längre. Känns skit tråkigt men så är det. Vill känna mig sugen att fota och lägga upp här. Eller ja, hade jag haft foto hade jag absolut lagt in dom här men det är kanske det där med att ta foto som blir värre. haha :)
Ska försöka hitta ngn som vill fota mig. Och då snackar jag riktig fotografering, top model inspo. Haha, har lite idéer nämligen. AND IT´S GONNA BE AWESOME!
 
Men det får antingen bli innan den 20 september (vilket aldrig lär hända) eller i oktober. Vad snackar hon om? haaaaa, det får ni kanske reda på en annan dag...
 
Om jag får mer än 5 st kommentarer så kan jag kanske fundera på att berätta. :D Och nej, inte 5 st från EN PERSON. Utan 5 unika. Kan nämligen se hur många som läser min blogg (ser att ni är betydligt fler än 5st) och ni som läser borde skämmas... haha KOMMENTEEEEERAAAA!!!!!!!
 
Any way. Jobbar på och längtar tills nästa vecka. Blir en relativt lugn vecka fram till nästa torsdag sen kommer det hända saker non stop. Först *********, sen ULLARED, mässa med jobbet, event med jobbet och sen i slutet v oktober, GÖTEBÖÖÖRG! Nice!
 
Ha de!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0