Personen som bryr sig minst har störst makt!?

Självklart!

Och detta gäller allt.. Förhållande inom vänskap, kärlek.. m.m. Hörde det på tv för några dagar sen och jag har aldrig tänkt på det på det sättet. Jag har suttit och funderat på det jätte mycket och det är så rätt, så rätt som det kan bli. Hur kan man inte ha tänkt på något så självklart innan? Hur kommer det sig att man behövde höra det från någon man inte ens känner, på tv... Det är intressant hur man bortser från självklara saker när det handla om en själv. 
Som när man pratar med en vän som mår dåligt av någon anledning, då är man helt plötsligt väldigt duktig på att komma på idéer och teorier, men så fort det handlar om en själv, sviktar det.



Jag hade kul i fredags...
Jag käkade ju middag med B2 och det var goooott.. Det var inte förrän i Lördags som vi kom på att vi hade glömt efterrätten.. haha (tragiskt)
Efter den goda middagen:

åkte vi ner till stan och gick till Herkules. Där drack vi tre underbart goda drinkar, eller ja, dom två första var iaf underbara, den tredje (vet inte ens vad den hette, bartendern berättade men kommer inte ihåg) va lite skum. haha, kan inte bestämma mig om jag tyckte den var god eller inte. Den innehöll lime och hallon tror jag..


Jepp, drink no1 blev PINA COLADA (minnen från i somras) och drink no2 var COSMOPOLITAN (sex and the city)

Och sen som sagt, den tredje.. (?)


Är det inte sjukt va helgerna går snabbt? Även om man inte har mycket att göra så rusar tiden förbi.. skumt..
Då är det måndag imorgon... Mm, kvittar igentligen med tanke på att man går hemma..

I veckan måste jag:

♦Kolla efter klänning, ska ju på bröllop, det är iofs inte förrän i januari, men jag måste vara ute tidigt, annars får jag panik...

♦Boka in ett nytt möte med Lina,hehe, har nya idéer...

♦Jag ska träffa min coach. (onsdag)

Kommer jag på något annat, eller om något annat dyker upp berättar jag självklart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0