tjabba.tjena.heeeejdå?

Är hemma en snabbis. Har varit hos sambons mamma och lämnat le dog. Vi ska ju bo där i ca 2 veckor. Dom är utomlands och vi ska ju flytta, så vi passar på att bo där så vi kan packa ner ALLES....

Jag ska bara duscha och göra vid mig , packa ner lite saker som vi behöver. (kläder, hygienartiklar m.m) Sen vid 17.30 ska jag hämta B2. Vi ska ju käka middag och dricka viiin idag. : ) wiho.
En mysig tjejkväll alltså.

Såå, jag skuttar in i duschen nu.

Just so u know. Kan inte lova grym uppdatering de närmsta veckorna.. Vet inte om jag har tillgång till internet. (men det tror jag)
Förhoppningsvis kommer det lite bilder och så.

Försöker höra av mig senare :)

pusspusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0