for.the.skin

Blev en snabb titt in på center syd innan. Va igentligen inte planerat. Skulle ju till kvik, och rita kök.. Men när vi kom dit var det helt svart inne i affären.. WHAT? så jävla dåligt. Det visade sig att dom hade stängt idag och att killen vi skulle träffa hade mailat mig om det.. Hmm, nej, inte vad jag har sett iallafall.. Fan alltså.. Fick tid på torsdag istället. : (

Detta köpte jag iallafall på center syd. Inte mkt för världen men för min hud. haha


Maybelline Dream Satin Liquid
Nu återstår det att se om den är bra!



Ska till ikea med Elin imorgon.. men ska till min coach först. Förutom det är det inget mer inbokat i veckan. Eller ja, torsdag ska vi göra ett försök på kvik igen. Och på lördag ska vi på 25-års fest. Det ska bli super kul.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0