v31






Har gått ner lite mer än 1 kg. Vet dock inte om jag ska vara orolig eller inte. Men känner att dom kilona inte har försvunnit från magen, utan det måste vara någon annanstanns. Får kolla nästa vecka när jag ska till min BM. Sist jag var på besök hade jag gått ner men det var inga problem enligt barnmorskan. (träffade ju en annan bm förra gången pga att min vanliga bm va hemma med sjuka barn)
Har iallafall gått upp ynka 11 kg nu... =)

Var ju som sagt hos min syster idag. Fick låna ett bälte av henne. Ett bälte som håller upp magen. Den avbelastar helt enkelt. Så man slipper trycket av magen neråt. Den är väldigt skön att ha på sig.
Jag satte den utanför tröjan för att visa er den. Man kan ju ha den under tröjan så den inte syns. Den håller ihop höfterna så den hjälper mot foglossning också. Fast tror den hjälper mer till folk som har foglossningen på baksidan. Jag har ju den fram. :(




Kommentarer
Postat av: Louise





Vilken fin mage du har gumman! :) Kramar

2010-11-01 @ 16:47:01
Postat av: Anni

Perfekt mage. Du har ju verkligen bara fått mage. Det vill ju alla ha.

2010-11-02 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0