Ordning och reda

Vilken skit natt jag har haft.. Orkar inte beskriva in i detalj, men kissade 3 ggr, vaknade pga en hemsk smärta i mina ben, har haft det dom sista nätterna, kan inte förklara hur det känns. + att jag drömde en hemsk dröm. (IGEN)



ANY WAY!
Vi var ju som sagt och besökte Ullared i lördags. Hur vet jag inte, MEN, vi handlade mer saker denna gången.. haha Helt sjukt va mycket saker vi drog hem. Men är nöjd me alles!

Jag hittade en morgonrock, termobyxor, 2 par vantar, en mössa, en halsduk, strumpor..
Niklas handlade också en del, får nog säga att han fick hem mer än vad jag gjorde...
Loppan fick massor av fina saker, en gosig tjock tröja, filtar, tyg haklappar, mer baby olja, fler våtservetter, en mobil till skötbordet (som var super söt), fler påslakan (2st) m.m m.m m.m

 Kolla vilken fin lampa vi köpte till Loppan. :) Och Niklas satte upp den i lördags också.. :)
Ser ni dom fina stjärnorna bredvid? Vi satte även upp massor av självlysande stjärnor i rummet i lördags!

Ville hitta ett babygym, men har inte lyckats hitta ngt jag gillar.. Vill inte ha en platt sak som man lägger barnet på, och det var tyvärr just det som fanns på Ullared. Jag vill ha en med kuddar på sidorna.
Men har kaaanske hittat en affär här i Lödde som har en... :D
 
Vi köpte ju som sagt fler tyg-saker (påslakan, kläder), så jag får sätta igång och tvätta igen. haha

Och sen har det börjat klia i fingrarna, det ligger fullt med saker överallt i huset nu, det är väldigt ostrukturerat så jag vill börja lägga alla saker till rätta. Jag vill lägga Loppans "sköt-grejor" i tvättsugan. Vi ska ha skötbordet där. Perfekt, precis vid kranen och massor med plats. Så slipper vi ha den i badrummet där den tar upp så mkt plats.
Hans kläder ligger ju redan tvättade och nervikta i en back i vår walk-in.  Jag vill ha hans kläder inne hos oss till en början. (nära och bra)
Och sen vill jag lägga alla saker till rätta i hans rum, leksaker och gosidjur. Bara så jag vet var jag har allt liksom. Får panik när det ligger saker överallt.
Sen snackade vi igår om att sätta ihop hans säng så vi kan lägga alla säng-grejor i den så länge. Så slipper allt ligga huller om buller och på golvet...

Vår underbara pojkes rum so far ♥ :

Före:
      

At the moment
 
Jag blev så himla nöjd med färgen i rummet. Den passar vår påg lite mer än den hemska rosa färgen som var där innan. :)

Nu ska det bara inredas också, men det är ju det som är så kul!


Handlade även julklappar i lördags, blev hela 5 st. :) Nöjd!


Nu ska jag ut med Akilles, sen ska jag försöka fixa lite i gäst/datarummet.. puh, e så trött på skiten.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är den lampan vi oxå köpte sist! Den är super söt! :)

2010-10-18 @ 12:17:30
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori
Postat av: Ebba

Den gula färgen va jätte fin! Bra val.

2010-10-20 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0