Jul, Jul och åter Jul!

♥Helt sjukt att juldagarna är slut. Hur kunde det gå så snabbt? Fast jag firandet är ju långt ifrån klart.
Imorgon fyller världens gulligaste unge 1 ÅR! Gud, vad tiden har gått snabbt. Förstår inte riktigt...
Ja, Leo blir som sagt 1 år imorgon. Kalasen, ja, ni läste rätt. Kalasen! Det blir nämligen 3 st. Kan inte ha allihop här samtidigt för det hade blivit alldeles för trångt. Så dom är uppdelade på 2 dagar. 6-7 januari. :)


Här har ni lite foto sen jul och en 20årsfest. Firade jul 3 dagar eftersom vi har släkt på olika håll. :)


     


     

   

Ja, bara bilder på Leo och några på 2 av hans kusiner. Han hade iaf super kul med alla sina julklappar. Har dock bara öppnat typ 5 av dom, alltså öppnat upp kartongen. Vi tänkte spara på resten, det finns inte en chans att han skulle hinna leka med alla så vi tar fram en ny när det behövs helt enkelt. Det sjuka är att han inte fyllt år än. Och efter kalasen kommer han säkert inte behöva nya leksaker på ett år. haha Nej, men det är så kolosalt mkt leksaker han har fått, det är inte klokt!

Skulle behövt göra en ny update om Leo men känner att det inte är lönt. Han lär sig nya saker varje dag så nej, skippar det.
Ska dock till bvc den 3 januari för längd och vikt. Så kan berätta lite efter det. Han ska även få sin 1 års vaccination. Buuu, Niklas får följa med! haha :)


Varit på mellandagsrean? Jag brukar faktiskt inte gå dit men vi gjorde det igår och jag kom hem med 3 st tröjor och smink. Fick presentkort på Kicks så handlade mascara, pensel och ögonbrynsskugga. Skuggan gör brynen lite mer lätta än en penna hade gjort. Med ögonbrynspennor blir det så skarpa linjer, så ville testa ngt nytt.
Trodde faktiskt att skuggan skulle vara kass men den håller super bra och är riktigt snygg!


Den sista och tredje tröjan har jag på mig idag så den får ni se en annan gång. ;)

 

Ja, ska fixa ett stort glas saft och sen sätta mig framför tvn en stund. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0