Mat?

Borde igentligen passa på att proppa i mig lite mat nu när Leo sover. Har inte ätit något idag. Har helt tappat matlusten sen förlossningen. Ingen aning varför.

Har precis betalat mina räkningar. Och visst, de känns underbart när det är gjort MEN jag (ursäkta) hatar csn, dom drar in pengar från oss stackare som pluggat. 1400 spänn är ju för fan pengar man hellre lagt på ngt annat. Och de va ju knappast att man levde loppan när man fick pengarna från dom för några år sen. Sopor!

Nu vaknade Leo IGEN. Förstår inte folk som säger, aah, mitt barn är mer vaket nu. Han/hon kan vara vaken upp till 3 timmar nuförtiden. WHAT? Min son sover kanske sammanlagt 1 timme på dagarna.

Nu ska jag sysselsätta honom iallafall...

Storhandling står på schemat senare idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0