Träning

Känner att jag borde ta tag i träningen en gång för alla. Men har verkligen INGEN motivation. Känner inte alls för att träna helt enkelt. Har aldrig gillat det och kommer förmodligen aldrig göra det heller.
 
Tyvärr men sant!!! Tragiskt rent ut sagt. Hade antagligen mått så mkt bättre om jag hade gjort det. Får kanske ett ryck (som jag brukar få) och börjar lite smått. Det dumma är att jag aldrig förstätter längre än 5 dagar typ. Blir alltid sjuk eller tröttnar.
Tricket är nog att hitta ngt man gillar att göra. GOOD LUCK säger jag bara.
Är dock väldigt glad attt jag är naturligt smal, annars hade jag sett för jävlig ut... haha Ursäkta men det är sant!!!
 
Thank god for me being skinny !!!
 
FAST, hade inte skadat att shapa upp lite. Blir litta fastare på vissa ställen.. haha
 
Ngr tips på rolig träning?????
 
See you when I see you...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0