Bästa på länge...

Trots en enda kommentar så var den lätt den bästa jag någonsin kunde få...
Susanne som skrev kommentaren på inlägget som heter "Ledtråd"
, gissade på att jag var gravid igen.. hhaha Jag blev PAFF när jag läste det och tänkte igenom hur hon kom fram till det, men hon har iofs rätt.. Kostar maaassor av pengar. Visste ni att ett barn kostar igenomsnitt 1 MILJON fram tills dom är ca 18 år.. Det är ju helt crazy..

Sen kommer vi till nästa ledtråd, tar ca 30min - 2 timmar att göra. HAHAHA, jag dör.. Susanne, är den snabbaste snabbisen du haft 30 min så är jag imponerad.. :P Nej, skämt o sido...

Nej, jag är INTE gravid och tänker icke bli det på väldigt länge. Min lilla trollunge räcker gott och väl, och det säger jag inte pga att han är en jobbig unge för det är han verkligen inte... Tvärtom. Han är välrdens snällaste och raraste unge som finns.  ♥ Vi har haft sån tur alltså. Och anledningen till att vi inte ska ha barn förrän om ett bra tag är pga att jag fast besluten om att man ska ha minst 2 år imellan, och då menar jag MINST 2 år... Upp till 3 år formas barnet och jag vill kunna ge all min kärlek till Leo. Det är klart att man har kärlek nog till 2, 3, 4 barn men jag vill kunna ge min tid endast till Leo.. Blev en klyddig förklaring men jag tror ni förstår.. Har flera tusen andra anledningar men det var inte det detta inlägget skulle handla om. Får kanske göra ett sådant inlägg... Får även tillägga att alla tycker olika men detta är MIN (och mååånga andras uppfattningar) uppfattning.

Tillbaka till det som det handlade om från början, No inte gravid. Jag ska (vilket jag har fått bekräftat till 99%) genomföra en operation. En operation som jag längtat efter att få göra hur länge som helst... Och som sagt, jag återkommer när jag vet mer. Vet bara att detta SKA genomföras nu!!!


Kommentarer
Postat av: pernilka

En operation......nu blir man ju nyfiken, inte samma som mig i alla fall så den kan man stryka:)

2012-01-09 @ 20:45:52
Postat av: B2

Jag vet vad det är, mooohaha ;P

2012-01-09 @ 21:24:12
Postat av: Anna

Som sagt berättar jag hemlisar för dig får du berätta för mig ;)

2012-01-10 @ 23:14:37
URL: http://cerice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0