Kalas på kalas på kalas! och Fest!

Har haft TVÅ kalas idag och än är det inte slut. Imorgon ska vi nämligen ha ett till. Men jag trivs med att ha folk jag känner hemma hos mig. Super mysigt. Idag var det Niklas släkt och våra vänner som kom för att fira vår lilla guldklimp och imorgon är det min släkt som kommer.
Kommer bli en fullproppad dag imorgon med. Ska nämligen på tjejmiddag också. Ska ha kalas vid 12 och tjejmiddagen börjar 18.00. Ska bli skit kul, verkligen! :)

Kan inte riktgit förstå hur mycket fint Leo har fått nu dom senaste veckorna. Julklappar och presenter. Leksaker och kläder. Det är helt otroligt vad givmilda och fantasifulla alla är... Underbart! Tack allihop!♥





Fick en fråga om mina curlingskor.


Jag köpte dom på Scorett och då kostade dom typ 800kr tror jag, om jag inte minns helt fel. Dom var iaf nedsatta. Har kollat in i Scoretts butik när jag gått förbi och dom har halva priset på rätt många curlingskor för tillfället. Nu vet jag inte om dom har det i alla butiker men det är värt att kolla upp ju!
Du ska ju lätt passa på NU, med tanke på att det är super många skor och kläder som är nedsatta i pris..
Trivs grymt  bra i dom också!!! :)


Kommentarer
Postat av: :)

okidoki, tack! :D



2012-01-06 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0