Men shit. Fan va kass jag är på det här me...

photo_effects-13 (MMS)

Men shit. Fan va kass jag är på det här med uppdatering. Ibland flyter det på men oftast blir det så här. Ska försöka hinna uppdatera ikväll. Ska ha kalas för vår underbara plutt i helgen så vi har massor att göra. Men ikväll ska allt vara klart. Ska iväg och baka kl.18 med mamma och syster. Men efter det ngn gång ska jag försöka, om jag pallar. Har ju planer inför helgen som är värda att nämnas + att jag hoppas att jag kan berätta en nyhet. Men det lär väl dröja tills jag kan det, kan dock ge er en ledtråd kanske. :D (och nej, ingen vet om detta, detta är ngt helt nytt) <3


Kommentarer
Postat av: :)

hejhej, tänkte bara ställa en liten fråga om dina curling kängor ( canada snow, tror jag det var )



var köpte du dom??

pris??



vore toppen om du svara så snabbt som möjligt! :D

2012-01-06 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0