. . .In my hair and on my body. . .

Yeees, nu är det gjort. La i svarta och blonda slingor i håret. Men kom på rätt snabbt att mitt hår är för mörkt för att kunna framhäva blonda slingor.  Jag måste nämligen bleka håret först, och det orkar jag INTE... : ) (lat?, yes)
Men de svarta slingorna blev bra. Det är så fint med lite liv i håret. Vill igentligen ha ljusbrunt hår, men fick ett litet ryck idag. Ovanligt.
Får gå till min frisör om jag ska färga det ljusare. : ) Och snart är det dags att byta extensions.. Vet inte om jag ska byta eller ta bort helt och hållet... Vet inte riktigt hur mitt eget hår ser ut nu, hur slitet det är, hur långt det är m.m. Men ja, vi får se..

Det var iaf inte det jag vill ya upp nu. Utan jag tänkte visa lite produkter jag använder. Bland annat ett värmeskydd för håret och en duschcreme..

Varje gång jag har duschat, innan jag ska föna håret använder jag en produkt från Matrix. Den skyddar håret från värme, för alla vet väl att föning och plattning inte är så bra... (om ni inte visste det innan, var har ni varit?)
Iallafall, det finns flera olika produkter i samma märke, men jag använder bara denna.



En annan produkt jag använder, fast detta är inte till håret, det är en duschcreme från LDB.
Jag fick den av en kompis i Julklapp, så jag har inte använt den så många gånger. Men den luktar underbart och gör hunden len. : )
Jag har en annan också, den gör hunden jätte len den också. Orkar tyvärr inte resa mig och ta reda på vad den heter, det kan jag ju göra någon annan gång. :)

Här är iallafall den från ldb.


(Köper ni den, så berätta, SNÄLLA, vad den doftar.. För jag kan verkligen inte komma på det. Känner igen doften men kan inte komma på.)


Ville igentligen visa min nyårsklänning, men orkade inte ta foto på den. Och den ser mycket bättre ut på, och det betyder att jag måste sätta på mig den.. haha Ojoj, blev mycket helt plötsligt.
Får bli en annan gång..




Nu ska jag mysa ner mig i soffan med toffifee och coca cola. : )
Ska kolla på Legally Blonde, men den börjar inte förrän 21.00, så får undehålla mig med något annat.








Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: tack för din medverkan =) , på torsdag kväll publiceras finalisterna.

kramar!

2009-12-29 @ 20:44:45
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0