Förra helgen...

Köpte jag ju då ett par gummistövlar.. (mkt bra att ha när man äger hund)


Söta va?
Ska även hitta ett par sånna med massor av färger. E det blommor på dom?

Jag köpte även en liten svart väska. Orkar inte ladda upp en bild på den, bilden jag tog blev kass och jag orkar inte fixa en ny... :)

Igår:
Var jag på Nova  med Elin och där köpte jag en tröja, en parteeeey tröja, men jag är tveksam. Vet inte om jag vill ha den, kommer säkert bara hänga i garderoben så borde kanske lämna tillbaka den. (doon´t knoow)
Jag köpte även en päls (fake). No, inte en jacka eller mössa. Utan typ en sjal, eller ja jag vet igentligen inte. Den ska jag iallafall sy fast på min jacka, på kapuschongen. Ville ju ha en ny jacka men hittar ingen jag vill ha. Och den jag har e ju bara 1 år gammal, den e varm och jag trivs i den. Så varför inte bara förnya den.. =)

Imorgon:
Ska jag och B2 till center syd och kolla kläder inför kvällen. Ska nämligen på fest, eller ja, vet inte om det e fest direkt, det är en smyckeaffär som ska ha party. Modevisning, lottning på smycke m.m. Det blir säkert funny.. (om jag mår bättre tills dess)

Något annat? Njäää, tror inte det.. Inte vad jag kan komma på iallafall..

Ska fortstta sy och sen kanske ta ett varmt bad...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0