måste kila snart.....

Halloj
Ska snart iväg till jobb men tänkte skriva lite här först. Har ju inte varit så duktig på att uppdatera denna veckan. Men det är jätte svårt när man jobba kväll. Jag börjar 14.30 och slutar 00.00 , jag är ju inte van vid att springa runt och jobba, så efter dom timmarna är jag inte människa... :) sen sover jag halva dagen och sen är det upp och jobba igen. Så nej, det blir inte så mkt uppdaterande.. haha

Till helgen ska vi hem till min farmor och farfar på kalkonmiddag.. YUMMIE... såååå gott det ska bli.

Måste ner och kolla vilket nr mitt källarförråd har.

Sen är det off..  Det är dock sista dagen idag, är ju ledig imorgon :D (ska jobba över på lördag )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0