Tänk.om.man

Kunde va hemma med lön.. :) en stooooor lön.. haha Så underbart.

Japp, sitter på jobb nu och försöker käka. Går sådär, känner inte för att käka idag faktiskt... Så det blir kanske lite mindre än vad man borde käka idag.. Eller iaf nu, kan äta senare. Man borde dock är mycket nu med tanke på att jag rör på mig så mkt när jag jobbar.. Meeen men, en annan dag :)

Jag försökte uppdatera igår, men mitt internet fuckade sig. Skulle visa ett par nya stövlar och en  ny väska jag köpte i helgen. :) Men kan göra det senare idag eller imorgon.

Idag vet jag inte vad som händer, har lite att välja mellan, eller ja, det beror hur man känner sig när man kommer hem. Möjligen helsingborg, eller kanske bauhaus ifall det inte blir av med helsingborgarna som nog sover nu (jobbat natt) :)

Imorgon ska jag ut och fika med Elin. Det ska bli kul, vi har alltid trevligt ihop. Blir kanske något lite köpt också.. :) haha man vet aldrig... Har spanat in ett par stövlar på håkanssons skor =) yeeeah..¨

Ja, mina vänner och alla ni känner.. (fiffigt) haha

Hörs förr eller senare...¨

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0