Vs.

Ja, som dom flesta vet byter jag hårfärg som vissa byter underkläder.. (e det så man brukar säga) haha In other words, jag bytar hårfärg OFTA...

Jag har förresten färgat håret igen, lite mörkare denna gången.. :)



Vad passar jag bäst i?
Ah, ser ju fan helt brun ut i det blonda, men det e bara för att det togs på sommaren och fotot e taget i ett annat ljus. Folk tycker faktiskt att jag passar bäst i det bruna får mer färg i det bruna. Men smaken är ju som baken, delas... haha
Sen är foto på det blonda mycket hetare, if u ask me... haha

Nja, får nog ta ett annat snyggare foto på mig själv i det mörka... :)


Ännu en ny vecka. Ja, det går ju sjukt snabbt. Va på kalkonmiddag i helgen, har även skrivit kontrakt på min lägenhet nu.. wiiiho. Nu är det snart klart. Ska flytta i mitten på december, eller nej, har ju iofs redan flyttat men alla saker ska vara ute till i mitten av december.. :)

Och ja, som alla säkert redan vet, så jag Jag och pojken köpt hus. :D ho ho ho.. Så kul. Har skrivit inflyttning den 1 mars, men det ska fantamig bli tidigare, det kunde det bli om vi fick sålt våra lägenheter, och det kommer vi säkerligen få. Min e ju redan klar... hehe woooppido...

Ja, ska fortsätta kolla på lite tv och vänta på sambon, Vi ska röja i källaren idag.
(och ja, just det, är hemma från jobb idag, mår icke sååå bra)

Ha det fint tills vi hörs igen...






Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi

Du är faktikst fin i både blond och brunett! Men jag håller på brunett! ;)

2009-11-23 @ 18:24:09
URL: http://krankenschwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0