Äta maaaud!

Lina lämnade mig för ca 30 min sen. Nu borde jag käka ngt, ni vet, middag..:) Vi får se vad det blir.

Hoppas Lina får upp lite bilder på sin blogg (som ni hittar längst ner i menyn) så jag kan visa er. Vi hade många idéer till idag, men vädret tyckte tvärtom så vi fick tänka om. Idag blev det lite enkla höst-bilder. :) Men dom blir säkert bra dom med. Jaja, ni får kanske se later on!

Ska blir kul imorgon, ska ju träffa både Elin & B2. Fast inte tillsammans. Fika/shopping & Bio!

Och på onsdag ska jag också göra en sak, tillsammans med Baby, men det tänker jag inte berätta än. Ni får kanske reda på det lite längre fram.. :) Men det ska bli kul kul kul....

Nope, nu ska jag koka ihop lite mat..

pUss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0