bläblääbläääbläblääääbläbläblä

Yes, typ.
Mm, fick ju gå upp vid 9.30 idag, får ju besök vid 12.30 och då måste lägenheten se nice ut. Har ni kommit på vad det kan vara? Alltså det jag snackade om igår? :)

Ja, som sagt, ska jobba 2 veckor from måndag. Kan va bra för mig att komma ut och rör på mig, har ju blivit försoffad. Sen att det är ett jobb jag igentligen hade klarat mig utan e väl skit samma.. (haha) får ju pengar och som jag sa, får röra på mig. Kan få lite rutin i livet igen.. (2 veckor) hahah kan ju hoppas att jag fortsätter att röra på mig efter jag slutat där.
Inte för att jag kommer få så mkt chans att sitta. Har ju en liten hund på snart 6 månader. (Akilles) Min pojkes syster passar honom nu och har gjort det ett tag. (uppskattas mycket) Men vi ska hämta hem honom nästa helg. Så då blir det ut och röra på påkarna. Får kanske åka ut och hälsa på mina föräldrar och mannens föräldrar lite mer så jag också kommer ut.. :)

Nu ska jag ut och sopa på balkongen.. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0