Den 14 november hittar ni mig i....


Den 14 november hittar ni mig i H&M´s butiker.. Oh yes. För då lanseras höstens hetaste samarbete mellan H&M och det brittiska skovarumärket Jimmy Choo. Den glamourösa kollektionen kommer att finnas i cirka 200 utvalda H&M-butiker över hela världen. (en av dom måste ju bara vara i Lund, men det är jag hundra på) Det är första gången som H&M samarbetar med ett accessoarmärke och för att fira samarbetet erbjuder även Jimmy Choo, för första gången, en kollektion damkläder att matcha till skor och väskor. Dessutom omfattar samarbetet en mindre herrkollektion med skor, väskor och accessoarer.

Känner ni igen märket Jimmy Choo, har ni bland annat hört det från Sex and the City.


Sneakpeak.. :D
Ja, så gör som jag och rusa till H&M efter den 14 november när ni har tid. Tror det kommer bli suveränt. :)

Ska till min coach klockan 14.00. Så får väl fixa till mig snart.
Borde köra in till Lödde också och boka tid för ifyllning av tattoo. (tatueringen på handleden)
Lite senare idag ska jag som jag skrivit innan (men som jag inte berättar ngt om) göra en sak som jag längtat efter. Varken kan eller vill berätta vad det är jag ska göra. Det fåt dyka upp någon annan gång. Man måste ha lite hemligheter för sig själv. Det har vi alla.

Hör sen allihop ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0