Fredagochjagärsuperglaaad


ah, kolla mina fina naglar. Kom precis hem från Euronails (center syd).

♦B2 kommer vid ca kl. 16.00 och ska rota i min garderob, dricka lite te och snacka lite.

♦Ca kl. 18.00 ska jag till mamma och pappa i Löddeköpinge och skriva ut cv, och sen ska jag faktiskt skjutsa lillebror till fest. (hmm?) redan dags? känns som han fortfarande e pytteliten...

Måste verkligen lägga mig i tid idag, kunde inte somna igår eftersom jag skulle till *** **** *****. Ska på släktkalas imorgon vid kl.14 och sen 18.30 ska jag och mannen till Lina & Fredde, vi ska käka god middag och dricka alldeles för mycket vin.. :P

Ja du, så ser väl min helg ut, en väldigt lugn helg. Men har helt tappat det här festsuget man hade innan, nu förtiden nöjer jag mig med att sitta hos några mysiga kompisar eller hemma hos familjen. Oooh, börjar växa upp kanske.. Håller på att mogna.. haha

Japp, återkommer väl inom kort om det dyker upp ngt annat jag vill berätta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0