Frukost...


Ni har kanske varit uppe länge men det har icke jag, eller mjo, typ en timme men endå.. haha..

Idag ska jag vara chaffis, snäll som jag är. Jag ska ha en myskväll med B2, vi ska laga god mat och snacka skit, det behövs ju imellanåt... Men detta är ju inte förrän vid 18.00 idag så frågan är vad man ska göra tills dess. Jag är rätt sugen på att inte göra ett skit. Bara sitta hemma och glo på tv.. :) och fundera ut hur man vill ha livet? Kan behövas ibland, känns som att det mesta är upp och ner just nu, och det är det..

Kan iofs kanske sticka ut till mamma och pappa (♥) tidigare. Det är dom jag ska köra idag, dom ska på fest.. woo. Kan ju lika gärna sitta där och fundera.


På måndag ska jag till Ullared... wiho. haha Det är faktiskt rätt nice där, + att jag , mamma och min ena syster får umgås lite, komma iväg..  Det blir ju en liten Road-Trip, tar endå lite mindre än 2 timmar att köra dit. Ska handla in en massa tvättmedel och andra saker som är billigt där. (Tandkräm, shampoo, balsam, tvål, diskmedel M.M)

Och imorgon ska jag göra en annan rolig sak ( om vädret tillåter ) men tänker inte berätta vad... Hoppas verkligen att det blir av. Isf får ni se imorgon.. hehehe

Ja, ska fortsätta med att sitta i soffan och kolla på tv.. Kollar på mitt favvoprg. just nu The Hills, jag älskar det..
Och efter det kommer The City, det är verkligen inte lika bra, men det funkar....




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar inte alls the city, för mycket whitney och hon är så irriterande korkad

2009-10-10 @ 13:42:41
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0