Jag.vill.inte

Jag borde äta något, men jag varken vill eller orkar. Det känns inte som att något är gott..
Jag borde resa mig ur soffan och göra något, men jag varken vill eller orkar. Ska tvätta (buuuuuu) vid 12 så jag tänker fan sitta tills dess..

Brukar ni också ha sånna dagar? :s jag hatar dom här dagarna. Ser ingen mening till något. Allt hänger liksom i luften, allt står still.. Hur bryter jag mig fri?

Jag fick ett samtal igår av min förra chef, han undrade om jag kunde komma in och jobba i 2 veckor. And I said yes. Alltid bra med pengar, och dom klarar sig kanske inte utan mig.. mohahaha

Mm, nu tog det slut på ämne att skriva om. Skriver antagligen mer lite senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0