Nu är det (snart) jul i vårt hus!


Sist jag var på Ikea, köpte jag sånna här ljus. Det är vanilj och jordgubbs-doftljus.
Har tänt dom nu och herregud vad det luktar Jul.
Jag har ingen aning varför jag tycker det, har man vanilj-dofter på Julafton?
Hur doftar det hos er på Julafton?

Hos oss luktar det mat, aah, underbar mat. Potatis, prinskorvar, köttbullar, kål m.m. (jag är ju en väldigt kräsen person när det gäller mat, så jag äter endast prinskorvar, köttbullat, potatis och mackor.) Men det jag älskar mest om julen är, RISGRYNSGRÖT... Så sjuuukt gott. :)

Och stämmningen, den är också underbar. Alla är ju glada på Julafton, och är man inte det från början blir man glad.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0