OH MY GOD!


Detta är INTE bra... Jag har hittat den perfekta shoppingsidan. Där finns inte ett enda fult plagg, inga fula skor, inga fula väskor. AAAAH.. Eller jo, klart det är bra, nu är alla tillställningar räddade, jag vet vart jag ska gå när jag behöver tex en klänning till en fest, ett par nya heels till utgång.. Det dumma är att det inte hjälper mitt shoppingsug. Jag hade kunnat shoppa loss för flera tusen där, jag skämtar verkligen inte. Detta är den bästa sidan ever... :)

OCH, jag har hittat en klänning jag bara måste ha på bröllopet i januari. Det är exakt en sådan klänning jag såg framför mig, (en av klänningarna jag såg framför mig. hahahaha) Den är lila (ingen tacky lila), axelbandslös, lagom lång och slimmad... :D
Ska försöka hålla mig för att beställa den, vem vet, jag hittar kanske en klänning nere i stan i veckan. Jag tänker INTE göra som jag gjorde förra gången jag skulle på bröllop, köpte två klänningar, men hamnade endå i den första jag köpte.. Nödvändigt???
Nej, jag ger det några dagar och en tur ner till stan, sen ska jag fan beställa klänningen...

Shit, älskar den här sidan...(och nej, jag överdriver verkligen inte, för er som inte känner mig, jag fullkomligt älskar skor och kläder (har massor och mer blir det :)))
Och nej, jag tänker icke berätta vad den heter.. No no no, får vara min och **** hemlighet. :) I´m in LOVE!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hjälp mig att svara på min dagens fråga. På så sätt kan ni hjälpa mig att få en bättre blogg och även att få mig till att finna mer motivation!

2009-10-18 @ 17:35:17
URL: http://livetomelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0