Orange, röd och grön

Mm, höstfärger.. det är så fint när löven bytar färg...:)

Hittade inga sametsleggins/tights.... Så jäääävla dåligt....(eller jo, hittade i strl L men det går icke....)
Hittade dock en svart lång tröja som jag köpte. Jag köpte ju den för att jag skulle ha den till mina sametsleggins meeen jag hittade ju inte några..  Äh, en svart tröja funkar alltid..:) Man kan ha den till allt.. Kan kanske lägga upp ett foto när jag orkar. Köpte den iaf på Gina Tricot, tycker ginakläder funkar, det är bra billiga kläder ju.  Det enda dumma med deras kläder är deras hemska pastellfärger, och att alla köper där. Men då kan man ju faktiskt blanda gina kläder med ngt annat märke.. Mmm, så e det.. Det blir till det man gör det till!

Köpte även hårfärg, för min utväxt är inte nice. Jag har ju turen att jag kan färga själv. haha. Nej, men ärligt, det är inte alla som kan eller vågar det. Men ja, jag sparar myyycket pengar på det.. Jag är grym! :)

Köpte även en flaska gott, har aldrig smakat på dom här men denna var mycket god.. Jag rekomenderar denna. Vitamin Defence, Citrus/Fläder


Nu ska jag sitta och ta det lungt i min soffan. Har ju gått hela dagen, så det behövs lite relaxing... :)



Ska ju som jag sagt ett par gånger innan på bio ikväll.. Ska se Fame, och det ska bli kul...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0