Regn Regn och åter Regn



Det har ju verkligen regnat heeeela dagen, helt sjukt. Det hade ju kunnat delats upp på några dagar istället.. eller bara regnat på natten?? Eller ja vardagsnätterna då. Ska ju ut idag och känns inte lockande att springa ute i regnet..

Vi ska ju då på inflyttningsfest i malmö, jag och tre andra tjejkompisar. Jag ser fram imot det. I´m gonna have fun!

Har varit och kollat på en kompis som blev tatuerad idag. Nu ska jag käka något, hoppa in i duschen och fixa till mig for tonight. Är helt slut igentligen men, man piggnar nog till rätt snabbt sen ... :D


Hörs senare... Förhoppningsvis hinner jag uppdatera en gång till idag....

PösseliPöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0