skit blogg


Vafan, gick in på bloggen och skulle kolla mina kommentarer, hade nämnligen nya. Gick in och kollade en av dom, och sen när jag gick tillbaka så var fan allt borta... Jävla skit. Så jag gick ut och loggade in en gång till, men då var fan allt borta... Gick t.o.m in på mina kommentarer och där fanns NADA.... aaaaaaaaaaah, jag blir så arg på sånt här... Varför ska det alltid klydda... skit också...
Hoppas veeeeerkligen att dom dyker upp igen, annars blir jag förbannad... grrrrr


Öh, orka gå ner till stan... Fast borde göra det, blir väl på bättre humör då... Ska kolla på mina efterlängtade skor och köpa en present. Ska även in på H&M och kolla om där finns en tröja till mig. Hittade en tröja på Nova Lund, men den finns kanske inte nere i stan. Hade varit min vanliga tur isf. Jaja, man får hoppas.
Ja, borde tvinga mig själv ner till stan. Måste komma ut. Synd bara att dom flesta jobbar eller pluggar, annars hade man kunnat fika med någon.. :)


Happ, ses kanske om en stund.. Kanske kommer på ngt annat kul att skriva.. Haaaa det fint...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0