Torsdag... För det är det va???

Idag:


Nova Lund:
 

Ska köpa en tröja som jag såg inne på H&M, tänkte ha den på mig på Lördag när det är inflyttningsfest. (skrev ju det innan, att jag skulle ner till stan och kolla om den fanns där, men jag pallade icke)


Theeeeeeen....



Bolagret:




Ska kolla på lite saker till hemmet....Eller rättare sagt till någon annans hem...  :)


Later on.....


Hundkurs:
Och vid 18.00 ska jag och sambon på hundkurs utanför veberöd. Är uppvuxen med hund (det påpekade faktiskt en kompis idag) och fattar igentligen inte det här med hundkurs, det har aldrig behövts innan. Visst, det är många som älskar det men not me.. (kan inte påstå det iaf) Men det är kul att kolla på... hahaha

Ja, efter det, kommer hem lite över 20.00, så blir det väl tvn som gäller... Brukar bli det. Kommer få värma upp oss också med tanke på att kursen är utomhus.. iiiiiih

See yall later...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade du något ?

2009-10-02 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0