... Lookie Lookie ...

Hallå ja... : )

Gick upp kl 08.40, gick och handlade bullar till mig och min lilla sambo... Sen hade jag ju en tid att passa klockan 10.30. Jag skulle ju till frisörsalongen Skult. Jag satt hos frissan från 10.30 till ca 13.45.. puuuuh, men det är lätt värt det...

Jag älskar före och efter bilder, speciellt när det är på människor. Det är så kul att se förändring. Så därför har jag och bestämt mig för att lägga upp före och efter bilder, så ja, här har ni bilder på mig. Nu ska ni få se vad jag skulle göra idag.. :D


Före:




Efter:


(
sa ju att jag ville ha långt och att jag skulle fixa det) Aaaah, är så fruktansvärt nöjd. Det var som sagt på Skult jag gjorde det, och dom är verkligen jätte duktiga på det. Jag har i keratinextensions (det sliter minst på håret) och visst nu i början känns det ovant, men jag tror man vänjer sig snabbt.

Till mina nya extensions fick jag köpa en speciell borste och shampoo & balsam (visst man kan ha vanligt shampoo & balsam men jag köpte på salongen och det tror jag är bäst)






Efter att jag hade suttit på salongen smet jag snabbt in på Gina Tricot (hehe) för att se om dom hade den vita halsduken inne. (den som jag köpte i svart igår) men det hade dom självklart inte. Hittade dock en annan halsduk, tights och ett par svarta handskar.. : )








Over all, har dagen hittills varit nice.. :) jag är nöjd, men nu ska jag tyvärr göra ngt mindre roligt, jag ska städa.... Öh, känner icke för det kan jag ju säga men det är ett måste, speciellt om det ska komma folk hit imorgon... 
Jepp, men vi hörs säkert en gång till idag :)


♥Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0