Nya tag? ... eller?

Jahapp, måndag och ny vecka, underbart.. : /  njää, inte om du frågar mig. Tycker det hade kunnat va helg hela tiden... : )
Idag, vad händer idag, jo, jag tänkte hoppa in i duschen pch fixa till mig, och sen ska jag ner till stan och kolla upp en sak, får ju sysselsätta mig med något, annars sitter jag bara hemma och glor. Det blir lätt så om man väl har börjat... haha


Aah, just det... Du vet att jag var ute efter tjocka tröjor, såg en reklam på tv om cubus, och där har dom... Jag gick in på hemsidan och kollade, där fanns inte mycket men något ska man  nog kunna hitta.. Får åka dit i veckan och kolla helt enkelt... www.cubus.se :)

Jaja, hörs lite senare...

  ♥ Puss&Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0