Så där ja, nu ska ni få se....

Ja, var som sagt på center syd med en söt kompis. Vi hade kul som vanligt och båda hittade massor av fina kläder.... :) Får ju säga att det gör jag alltid... haha

Nu har jag ätit och äntligen fått sätta mig i soffan. Jag har äppel mer och favorit chockladen Geisha, yummie... Det är verkligen de godaste chockladet som finns, tycker inte om mörka chocklader eller vita för den delen..

Jaha, vad har ni gjort idag? Jobbat? Sovit? Städat? Tell me!

Här kommer lite bilder på sakerna jag köpte idag, bilderna är kanske inte dom bästa men ni ser iaf vad det är, och det är huvudsaken..



Bilden gör linnet inte rättvisa, detta hittade jag på Vero Moda, och det är bara för gulligt, jag älskar det. Det ska jag nog ha på mig på fredag när tjejerna kommer... :)



Här har ni ett linne, kan inte förklara färgen, den är brungrå, jag tycker inte färger stämmer, men det brukar det inte göra när man tar foto. Två armband, jag har rätt mycket smycken, men använder det sällan, men det ska f** bli ändring på det. Jag hittade iaf detta på New Yorker.




Två halsdukar, (det var ju det jag var ute efter.. hihi)  En svart från Gina Tricot och en vit från Cubus. Den svarta är en tubhalsduk, dvs, det finns inget slut eller början på den, och den vita är en vanlig halsduk. Båda är jätte fina..




Ett par svarta helt vanliga jeans från Gina Tricot, tror jag tar dom på fredag också...

Japp, förutom det och gott sällskap så var det inte mycket mer att säga just nu. Priser och sånt skiter jag i att skriva upp, tror inte någon bryr sig om det, och om ni vill veta, är det bara till att fråga... :)

Ha det underbart! (imorgon smäller det, aah, va kul det ska bli)


♥Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0