Sunday...



Söndag igen.. Har faktiskt färgat håret och jag trivs jätte bra i det, visst, kan sakna mitt blonda hår imellanåt, men jag måste nog säga att just nu tycker jag att jag passar bäst i brunt. Har ju haft blont hår hela mitt liv (förutom mina små infall som jag får rätt ofta, är ju lite känd med att byta hårfärg som andra bytar underkläder.. hihi) så jag tycker det är kul med lite förändring, eller kalla det förnyande if u like...

Lite vad veckan att ha att ge:
Jag ska iväg till malmö med en kompis på onsdag, och kolla upp en sak, tänker inte berätta vad för det får bli en överaskning.. Mamma och min syster kommer på förmiddagen också, vi ska fika.
Fredag ska jag ju festa med mina görls, det ska bli så skönt, kan inte förklara hur mycket jag behöver det.
Sen dom andra dagarna är rätt lugna, men det brukar ju bokas in saker...

Ja, nu ska jag fortsätta göra som alla andra på en söndag.. Chiiiilla
Uppdaterar imorgon, promise..

Puss på er !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0