give me...give me...give me...

Helg, tack!
Mmm, behöver lite ledighet. Vill sova ut!
Har hela nästa vecka ledig. hehe Ska bli underbart. Ska bara ta det lungt och göra saker jag vill. Ska träffa vänner, sova länge, fixa naglarna, slappa m.m.

Har för övrigt färgat håret (IGEN). Fick bli brunt igen, jag trivs så bra i det. Och det e så enkelt.. Seriöst, brunetter har det enklare.. Med håret alltså. Kan igentligen inte förklara vad jag menar, men har ni varit både blond och brunett fattar ni säkert. (???) :)

Har varit jätte trött hela veckan, men inte konstigt om man går upp 04.40 varje dag. Tar verkligen på kroppen, jag är inte byggd för det...

LADY GAGA I GLOBEN DEN 8 MAJ! wooo, har alltså en jobbdag kvar (eller ja, ska på kurs imorgon) och sen e jag ledig en vecka innan stockholm-trippen... (look out säger jag bara, här kommer 2 st galna skåningar)

nej, brist på ideér... No fantasi idag icke..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0