...sEE you in mY drEams...

Är så grymt trött. Har inte varit så här trött på länge.
Mår lite illa också, men det kan bero på att jag inte käkat sen 12.00 idag :O
Och jag är van vid att äta mycket. Man tror kanske inte det men jag är ett matvrak (And I´m proud of it) Är inte en av dom tjejerna som äter supersmå portioner för att folk inte ska fatta att man äter. Äter fan mer än min sambo många gånger.. haha
Så ja, vill ha mat nu. Men tror det blir någon köpemat när min sambo kommer hem från sin fotbollsmatch. Han kommer väl hem vid 22 tiden. :S drygt att vänta dock.

Imorgon ska vi på påskmiddag och sen resten av helgen ska vi ägna till vårt kök. Det måste fan bli klart snart, får damp på det snart.. Det är INTE roligt att renovera. Ni som funderar på hus och renovering. DON´T DO IT! Tro mig, ni har INGEN ANING om vad ni ger er in på!
Vill kunna laga en måltid, vill kunna sitta i köket och äta frukost. Och jag vill bjuda hem folk så dom kan bli impade av mitt grymt heta kök.. haha

Nehepp, nu ska jag lägga mig framför tvn en stund innan N(♥) kommer hem. Sen blir det till att käka och sen ska jag dunka ner i sängen igen...La mig förresten klockan 16 idag, va tänkt att jag skulle vila 1 timme men det blev 3. hahah Min sambo väckte mig innan han stack till matchen. Men ja, hade lätt somnat om nu om jag hade lagt mig. Kan inte beskriva i ord hur slut jag är...

Peace out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0