Hair, hair, hair!

Mitt hår blev jätte blekt när vi var i Spanien, men det var ju lite det som var meningen. Eftersom jag inte vill färga det nu när Loppan lever inne i min mage. Inte för att det är skadligt för bebis, men för att håret missfärgas ofta när man är gravid. Och det vill vi ju inte!
Alla som känner mig vet att jag är besatt av att färga håret. Jag färgar håret som vissa eeeh, bytar kläder? eller ngt.. haha

Jag har iallafall fastnat för brunt hår, och därför saknar jag verkligen mitt fina långa bruna hår. Jag trivdes så himla bra idet. Så i Januari när Loppan tittat ut ska jag färga skiten ut mitt hår.. haha Nej, men jag ska färga det brunt igen.. :) och hoppas på att det blivit en härlig längd, annars sätter jag in extensions igen.. :)


Saknar saknar saaaaknar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi

Brunetter har roligare! ;)

Puss

2010-08-27 @ 19:25:19
URL: http://krankenschwester.blogg.se/eufori

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0