Dag 1. Presentera mig själv!

Den punkten kan vara bra att ha först ja, så alla nya kan läsa lite om mig.  Eller så lär sig kanske mina vänner sig något nytt om mig? haha

Hej och Goddag! (haha)
Jag heter Sandra och är 25 år. Kallas av olika människor olika saker. Vi har tjejgänget från Löddeköpinge, där har jag av någon konstig anledning fått smeknamnet "G-son". (taget från mitt efternamn) Vi hade 3 st Sandra i gänget innan så dom kände väl att det var i sin rätt att döpa om lite folk. :) Sen har vi B2 som kallar mig, eeeh, B1. Vi är bananerna i pyjamas helt enkelt. (finns inget enkelt sätt att berätta varför det fick bli B1&B2)

Jag bor i Löddeköpinge med min sambo. Vi flyttade hit till vårt hus i februari 2010, så vi har inte bott här så jätte länge. Jag bodde här när jag var liten också så det kändes mysigt att komma tillbaka. Innan flytten hit bodde jag i Lund.

Min sambo Niklas och jag träffades av en gemensam kompis. Fast vi var bara vänner till en början. Fast ja, den starka sexuella spänningen kunde inte hålla oss ifrån varann.. hahahah Nej, men vi var meant to be helt enkelt. Kompletterar varandra väldigt bra. Både är tyvärr envisa men det har vi lärt oss att tygla. Tog ett tag men känns som att allt ligger i rätt spår nu. Vi älskar varandra och jag kan inte se mig själv med någon annan.

Jag är gravid för tillfället, med mitt första barn. Jag och min sambo är super glada och längtar så himla mycket till vår lilla påg kommer. Japp, it´s a boy! :)

Som person, ooh. Är väldigt envis. Jag ger mig inte lätt. En av de sämsta egenskaperna jag besitter är att jag dömmer snabbt. Folk helt enkelt. Hur dom är, vad dom har på sig, hur deras hår ser ut, hur dom skrattar osv. osv. osv. Jag får en väldigt stark uppfattning av en människa väldigt snabbt. Och i vissa fall är detta inte bra. I dom flesta fallen skulle jag kanske säga.
Jag säger vad jag tycker och tänker. Har iofs blivit mycket snällare och tystare dom senaste åren, vilket nog är en fördel. Var mer "våglig" innan. Eller rent ut sagt elak? haha

Jag har en hund som heter Akilles. Han är ca 18 månader och han är helvild. Han har blivit mycket lugnare och bättre att ha och göra med nu men han är fortfarande en hand full...

Älskar skor. (vem gör inte det?) Har rätt många, har tyvärr ej haft tillfälle att använda alla. Men det ska det ändras på. Tror jag lider av en liten släng shoppingberoende, (det var dock värre innan) älskar att handla oavsett om det är kläder, skor, mat eller möbler. Men har kommit fram till att jag måste lugna ner mig. Någon gång då och då är det ok att handla kläder m.m men inte varje vecka. Kanske varje månad? haha

Är en tänkare. Tänker alldeles för mycket på allt. Kan ibland vara drygt som fan, speciellt för andra. Det betyder ju oftast att jag analyserar sönder något och sen säger nej till att göra det pga att det KAN hända något hemskt. (oddsen till att det kan hända något är minimala i dom fallen)

Tror det är det mesta faktiskt. Sandra i 1000 ord. Nej, men tror inte jag har lämnat ut något. Eller jo, det har jag säkerligen men kommer inte på något mer helt enkelt.

Aah, ska vi bort, planerar jag när jag ska börja göra vid mig och hur jag ska göra vid mig. Det måste ligga en plan bakom allt när det gället mig. Jag är alltså en planerare. Uuuh, not good.. Lite tråkigt faktiskt. Visst, det kan dyka upp spontana saker men så länge jag är vigjord och trivs i vad jag har på mig så är det lungt om det dyket upp andra planer.
Det hade dock varit roligt om man hade varit mer spontan...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0