Dag 2 - Min första kärlek

Uh, känner att detta kommer bli ett tråkigt inlägg, men det får vissa bli helt enkelt.

Hmm, tänker inte nämna några namn.
Men blev "ihop" (haha) med min första kille i tvåan. Och då menar jag inte andra ring, utan tvåan som i andra året i skolan. Vi var ihop, som man så fint kallade det, till fyran eller femman. Och under dom 2-3 åren sa vi kanske hej till varandra 3 ggr. haha ´Baby-love eller vad? Det var nog bara för sakens skull. haha

Förutom det hade jag en VÄLDIGT stor kärlek för barbie-dockor. Hade fruktansvärt många och lekte med dom väldigt länge.




Kommentarer
Postat av: Lucia

hehe sött :)

2010-12-03 @ 16:48:09
URL: http://Justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0