Dag 20 - Den här månaden

Passar perfekt med den här dagens "Dag"!
För nu fram till den 31 december finns det lite inbokat som jag ville berätta om...

Idag har jag inget speciellt att göra. Tänkte slänga in en tvätt snart, men förutom det är det en lugn dag.
Imorgon (tisdag) ska jag träffa B2, vi ska till center syd (igen) och kolla julklappar. Jag är ju klar med familjens och släktens julklappar men det finns ju en annan person jag måste handla till. (♥)
På onsdag ska jag till min BM, vårt sista inbokade besök, så får nog boka in ett till efter BF-dagen.
På torsdag ska jag fixa dom sista sakerna inför jul. Eller ja, jag ska fixa dom på torsdag OM affärerna är stängde på fredag (julafton) Får kolla upp tider och så sen.

På fredag är det ju julafton. Jag har ju berättat om våra planer för den dagen innan, men en snabb update: Hem till mamma och pappa för lunch, och sen vid 17 tiden ska vi hem till Niklas familj. (nästa år blir det tvärtom, så jag också får fira med min släkt)

På lördag fyller min lillebror 19 år. Dom brukar ha kalas då och tror inte det är ngn skillnad detta året.

På söndag ska vi hem till Niklas plast farmor/farfar och käka julmiddag. Dom firar jul med dom den 26:e varje år.

Sen nästa vecka har vi igentligen inget inbokat. Inte förrän på fredagen den 31:e så klart. :) Vi ska hem till mamma och pappa på fest. ELLER så ligger jag på sjukhuset i extrema smärtor, kanske??!! Nyår blir bra oavsett. :)

Ja, och sen tog denna månaden också slut. Va skumt att tänka att året är slut om typ 12 dagar. :)

                                                   


                   


                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0