Dag 22 - Det här upprör mig

OJ, får göra en lista. Har rätt mkt saker som upprör mig, fast på olika sätt och olika nivåer. Finns ju självklart saker som är värre än vissa...

Otrohet
Lögner
Folk som kommer sent
Skryt
Tjat
Djurplågeri
Kontrollerande människor
Svaga människor
Snack bakom ryggar, säg vad du tycker ist.
Folk som tror att dom är ngt
Kaxiga människor
Ljud när jag försöker sova
Okunnighet
När sista paret skor är slut i MIN storlek.. (haha)
Krig
Mobbing


Have in mind att jag INTE har lagt dom i ordning. Vissa av sakerna är som sagt värre än vissa andra, men det fattar ni väl?


Kommentarer
Postat av: Izabelle

Tack för din kommentar! :D

Vad kul, min syster tycker det är jätte kul med gymnastik också!

2010-12-22 @ 15:19:15
URL: http://izabellelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0