Dag 4 - Det här åt jag idag! (söndag 5/12)

Ja, skulle igentligen publicerat detta igår men orka.. haha

Skit tråkigt inlägg. Men iallafall..

Frukosten igår bestod av 2 frukostbullar. (som jag bakar själv) Med ost och leverpastej på. Och till det drack jag BRAVOS äppeljuice. :)

Sen blev det glögg med mandel och russin, lussebullar och kladdkaka..

Mina föräldrar och min syster och hennes sambo samt deras son kom hem till oss för middag. Det var inte bestämt förrän 1 timme innan vi skulle käka. Vilket var en trevlig spontan grej

Middagen blev iallafall fondue. yuuummie. Pommes, bearnaisesås, currysås, road island sås och fläskkött. Och drickan blev julmust.. :)
(Dom andra fick ädelostsås också, men det får ju inte jag äta.. :( )

Ja, världens tråkigaste inlägg, varsågod!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0