Dag 5 - Vad är kärlek?

Finns så många typer av kärlek. Men det främsta är ju såklart min sambo Niklas för mig. (Och Loppan ♥ så klart, men med tanke på att Niklas finns skriver jag om honom)

Han är min sambo, min pojkvän och pappa till mitt barn. (bf 1 januari)
En människa som jag vill spendera varje minut med. Och som jag vill vara med resten av mitt liv. Vi ska få barn tillsammans och vi ska göra ett liv tillsammans helt enkelt. Man ser förbi varandras brister och klarar av att leva med dom.





Sen är det kärleken för sin familj och för sina vänner. Den är också oerhört viktig och stark. Utan alla dom hade man nog inte klarat av något.


All you need is love!


Kommentarer
Postat av: Alice

Så fint.

2010-12-07 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0