God Morgon. Eller?

Är förkyld och allmänt trött på det mesta just nu faktiskt...

Hmm, orkar helt enkelt inte bry mig om något. Hatar när jag känner så.

Men har jag kommit in i det snabbt, kommer jag ur det lika snabbt...

Det snöade igen igår när jag gick och la mig. Och det var inte lite. Var nästan hundra på att det skulle snöa nu när jag gick upp ur sängen, men icke.
Snö i all ära, (don´t get me wrong) men nu får det fan ge sig. Det är fint nu och det räcker. Jag vill gärna kunna ta mig någonstanns.
Som idag. Jag ska ju inte till Lund för att fika med Elin.
Tur att man har en stadsjeep som klarar av mycket snö.
Sen är jag ju faktiskt gravid, så jag vill helst kunna ta mig in till Lund ifall något skulle dyka upp.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0