I´m off!

Nu ska jag iväg till IKEA med min mamma och min syster. Ska bland annat handla lite saker till loppan och lite saker till tvättstugan. Blir nog kanske en tripp inom babyland också. :) Det brukar det ju bli när vi är på ikea.

Och förresten, yes, I did it! Kunde inte se ut som ett urtvättat troll längre så jag färgade håret. Måste dock färga det en gång till för att få till den färgen jag vill ha. Jag vill alltså ha mörkare än vad det blev denna gången.

Fast på bilden ser det ju ut att va rätt mörkt...

(bilden ljuger alltså liiiite)



Får uppdatera mer senare idag. Har ju 2 rader på listan som ska publiceras.. :)




Kommentarer
Postat av: ronja

gillar bloggen! :D

allt bra?:)

2010-12-08 @ 15:29:02
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0