I should!



Borde äta något!
Borde hänga upp tvätten!
Borde tömma diskamaskinen!
Borde handla!

Och därför ska jag göra det nu!

(ska hämta ved idag. wiho, fick tag på 2 kubik. Så bra, det är alltid något. Räcker ett tag iallafall....)

Har iofs inte berättat att vi har installerat kamin. :) Det gjorde vi för ca 3 veckor sen. Ska fota den när jag får tid, eller ja, när den är igång och när jag har tid och när jag kommer ihåg det. Det är verkligen såå mysigt. :)

Kan ni tänka er julafton, julgranen pyntad och fin, alla julklappar under granen. Brasan igång och ett glas julmust i handen. haha :) Loppan i knät och Niklas vid min sida. PERFEKT! Får bli nästa år. Super duper mysigt...

Nej, nu ska jag börja bocka av min lista här ovan. Får nog bli i den ordningen också. Är lite småhungrig nu faktiskt.

Kommer kanske mer uppdateringar idag om ni har tur.. :P
Ska sätta mig ner med mammapennings-tjaffset idag också hade jag tänkt. Planera och kanske även skicka in så det är gjort. Så slipper jag bry mig och tänka på det senare. Deras system är väldigt bra. Kan planera hur långt fram som helst. Och vill jag att mammapenningen ska börja gälla den 1 januari så kan jag skicka in det redan nu och sen börjar den skramla in då också.. underbart.. Så slipper man sitta med det när man har en liten bebis att gosa med...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0