Igen?

Öh, näsan bara rinner och rinner. wtf. Orkar inte med en förkylning nu. Blir alltid förkyld. Bara den inte blir värre så kan jag kanske leva med den.

Ja, angående sista inlägget igår. När jag gick in på blogg.se så fick jag inte upp rutorna där man skriver in inloggningsuppg. Skit konstigt. Jag fick bara upp en massa inlägg från andra bloggare. Men när jag gick in på mobilen så funkade det? Why?

Igår hann jag göra super mkt. Eller ja, jag och Niklas hann göra jätte mkt.
Vi fikade på center syd, sen åkte vi och handlade mat. En sväng inom lite affärer blev det också, Niklas letade efter en mojäng till en av våra konsoller.
Sen blev det städning, klippning av Niklas hår och mitt för den delen. Gav mig på topparna som såg för jävliga ut. Matlagning. Sen hoppade jag i min nya termobyxor och vi gick ut en runda med Akilles. Termobyxorna kunde jag dock inte stänga. Men nu vet jag iaf att dom kommer passa när magen är borta. :)
Efter promenaden hoppade jag in i duschen och sen satte jag mig framför tv´n med clementiner. :)
Så ja, igår blev det mycket gjort...

Idag blir det lugnare. Orkar inte ngt extremt idag. Eller känner inte för ngt ska jag kanske skriva.
Har bokat in bio så vid 21 ska vi vara inne i stan och hämta ut biljetter. Tron Legacy tror jag den hette. Har väl premiär idag om jag inte minns fel..
Förutom det blir det till att sitta och dega idag.

Ska käka en macka till och dricka upp mitt te sen ska jag ute med Akilles en runda.
Det är helt vitt och stilla ute. Blåser inte överhuvudtaget idag. Tänk att det kan skilja så mkt på en enda dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0